Monday, March 07, 2011

این وسطیه کیه؟؟؟؟؟؟!!!

اون وستیه رهبر گمراهان ایرانیست یک بد بختیست که او را پدر و یا مادر و یا هر دوشان(گمراهان ) به او گفتند مسلمان بشو و راستیها را در باره این آیین دشمن بشریت نمیدانستند.
.
من به آن وستیه(وسطیه) احترام میگزارم زیرا در آن زمانی که همچو ایشان در ایران پا بجهان گذاشتند کسی باندازه توو من در این زمان نمیدانست که اسلام چیست و رهبران اسلام کی بودند و از کجا آمدند و چی میخواستند(از بین بردن بزرگی و آزاد منشسی ایران و ایرانیت و غارت و خوردن مال دیگران).
در حقیقت و براستی( چپاول = دزدی و هرج و مرج واسلام ناب محمدی وعمری و علی و حسن حسینی_.


بیدار شویم.
قلاده دین مبین آخوندها(اسلام) را از گردن خود پاره کن اگر انسان آدم و آزاده و روشنفکر و پشتیبان حقوق و آزادی هستی.
بهمن



این وسطیه کیه؟؟؟؟ماشالله چه خوب مونده؟؟؟؟


دو ماشين و يک پلاک

پرسش: چگونه دو ماشین میتوانند قانوناً صاحب یک پلاک باشند؟
پاسخ: در رژیم اشغالگر اسلامی قانون فقط برای سرکوب مردم وضع شده است!

چاهارشنبه سوری و سخن متهروی و خمینی

Friday, March 04, 2011

دو عضو رسمی سپاه پاسداران در سرکوب های خیابانی

۲۰۱۱
دو عضو رسمی سپاه پاسداران در سرکوب های خیابانی


روح الله آقایی


1.روح الله آقایی ، فرزند شهید آقایی از شهدای لشگر 10 سیدالشهدا، ورودی سال 82 به سپاه پاسداران تحت نظر هسته گزینش نیروی مقاومت ، آموزش دیده در پادگان آموزشی سپاه (نبی اکرم) میبد یزد در رسته مقاومت و رسته فرعی مخابرات ، روح الله آقایی متولد 1359 متاهل و صاحب یک فرزند دختر است ، یکبار به دلیل حمل گاز اشک آور و بی سیم و دستبند خارج از محدوده سرزمینی خود، حوالی یافت آباد وقتی که خواستار توقف یک خودرو می شود تا آن را بازرسی نماید با راننده درگیر شده و سپس توسط ماموران انتظامی متوقف می شود، پس از اینکه ماموران از وی مدارک می خواهند با آنها به سختی درگیر می شود که یک شب در بازداشت نیروی انتظامی بوده است تا زمانی که تحویل دژبان سپاه می شود .نامبرده ساکن شهریار تهران، محله صادقیه باغستان، 20 متری شهید بهشتی می باشد که خانه های آن محدوده از 100 خانه بیشتر نیست و در مسجد همان محله نیز تردد دارد، از آنجایی که شهرستان شهریار کمتر در اعتراضات خیابانی حاضر بوده این افراد با این سوابق تیره و تار برای سرکوب مردم به تهران گسیل داده می شوند . نیروهایی که خود در سپاه فعالیت میکنند و این فرد را می شناسند می دانند این فرد تا چه میزان هیجان اسلحه، دستبند ، بی سیم ،بگیرببند و ضرب و شتم مردم را حتی در حالت های عادی که هیچگونه آماده باشی نیست دارد.

قاسم جعفری
2.قاسم جعفری ورودی سال 80 به سپاه است وی نیز در پادگان آموزشی نبی اکرم در میبد یزد آموزش دیده است ، قاسم جعفری هر 2 روز یکبار ساعت 7:30 دقیق صبح در نزدیکی فرهنگسرای قرآن پائین تر از سه را آذری سوار اتوبوس سپاه می شود و صبح روز بعد حدود ساعت 8 تا 8:30 در همان نقطه پیاده میشود. وی حوالی دوراهی قپان، ربروی دبیرستان دخترانه مکتب الحرار سکونت دارد و در بسیج مسجد صاحب الامر جنب مرکز تلفن سید الشهدا عضویت و تردد دارد.
احسان سلطانی
12 اسفند