Friday, April 20, 2007

FARSI VERSION OF OPEN LETTER TO NANCY PELOSI

نوشته پریسا از تهران- ایران
آقای آلن پیترز
با عرض سلام و احترام لطفآ این نامه را بعرض مقامات صلاحیت دار برسانید تا خانم نانسی پلوسی در افکار احمقانه خود تصور نکند که دیگران نمیدانند برای چه ایشان به ایران می آید.

خانم نانسی پلوسی به ایران می آید
کیست که نداند برای چه؟
کیست که نداند حالا مدتی است که بی سیاستی و ندانم کاری بعضی از سیاستمداران آمریکائی راه کاخ سفید را از طریق نوک نعلین آخوندها قرار داده . کیست که نداند هر چند صباحی یکبار یکی از این سیاست مداران سیاست ندان آمریکائی با عجز و لابه و تملق به پابوسی آخوندها می آیند و با عجله هم می آیند تا مانند خانم آلبرایت از معذرت خواهی و عجز و لابه شان جز مسخره شدن نتیجه ای نگیرند ولی به آخوندها ثابت کنند که ما دیگر قدرتی نداریم ؛ ابرقدرت واقعی شما آخوندها هستید که دارید ما را سر انگشتتان می چرخانید. بما رحم کنید و ما را به کاخ سفید بفرستید.
و می آیند که چه کنند؟ می آیند تا آنچه آخوندها سالهاست از آمریکا خواسته اند و بعضی از دولت مردان شریف با آن موافقت نکردند ایشان با خواری و زبونی و با پابوسی و تملق بپذیرند. می آیند که با عجله بپذیرند مردم ایران را به فروش برسانند . هرگونه حق و حقوق این مردم را، هرگونه آزادی این مردم را ، مخصوصأ کوچکترین حق زنان ایران را بعنوان یک انسان. ایشان فراموش کرده اند که وقتی حادثه 11/9 اتفاق افتاد همین مردم شریف زیر بدترین فشارها و وحشیانه ترین ضربات رژیم به همدردی با آمریکا پرداختند و امروز خانم نانسی پلوسی می آید تا همه حقوق انسانی این دوستان معصوم را به حراج گذارد.
کیست که نداند آخوندها از آمریکا طی این سالها چه خواسته اند ؟ آنها با هر وسیله ایکه توانسته اند پیام خود را به آمریکا رسانیده اند.
آخوندها بروشنی پیام خود را فرستاده اند.
1- از حکومت ما حمایت کنید . و معنی آن اینست که در خاک خود اجازه ندهید هیچ ندای مخالفتی با ما و کارهای ضد انسانی ما بر خیزد.
2- از ما رعایت حقوق بشر برای شهروندانمان نخواهید. اگر زنان را سنگسار کردیم ، خفه شوید و صدایتان در نیاید. اگر کودکان را کنار خیابان اعدام کردیم شما لب باز نکنید و به سازمان مللتان هم بگوئید خفه شود، اگر به زنان در زندانها تجاوز کردیم و با ضربات لنگه کفش آنان را به قتل رسانیدم مانند زهرا کاظمی شما دم بر نیاورید و اجازه ندهید تصاویر آن در تلویزیونهای شما پخش شود. اگر دختربچه ها را در زندانها بدست یک پاسدار نکره دادیم تا به آنها تجاوز کرده و آنها را به قتل رساند و فردای آنروز بدر خانه پدر و مادرش برود و از آنها بهای تیرهائی را که بفرزندشان شلیک کرده و آنها را کشته اند بزور بگیرد. شما همین سکوت امروزی خود را ادامه دهید. اگر عکسهای اعدام ها و شکنجه های ما روی نازی ها را سفید کرد شما ندیده بگیرید، اگر برای خود در یک کشور دیگر ارتش حزب الله درست کردیم تا بتوانیم با کشورهای دیگر مانند اسرائیل بجنگیم به شما ربطی نداشته باشد و اگر همه ثروت ایران را چپاول کردیم و ایرانیان را گرسنه زیر خط فقر نگهداشتیم بدانید که اینها نیات ابر قدرتهاست و لازم است ابر قدرتها در این باره همیشه ساکت باشند و رازما را روی جلد مجلات نگذارند تا رفسنجانیها مجبور به ترور آنها بشوند و غیره
اگر میخواهید به کاخ سفید بروید این راه آنست باید از جاده بی غیرتی و نا انسانی ما بگذرید. این راحت ترین راه است که تنها ما قادریم در اختیارتان بگذاریم
اینست که خانم نانسی پلوسی لچک بسر بسته و آماده است که برود پای آخوندها را ببوسد تا راه کاخ سفید برایش باز شود . راه ایشان راه بی غیرتی و نامردمی و بی شرافتی است و ایشان مسافر این راه هستند.
تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی

شنیده ام که آخوندها به پلوسی ویزا نداده اند . اگر این موضوع میتوانست راست باشد به همه مخالفتی که با آخوندها دارم و با اینکه میدانم حتی این کار آنها نیز بدستور کشورهائی مانند روسیه و چین و غیره است که نمی خواهند روابطی بین ایران و آمریکا باشد زیرا امروزه پول نفت بجای آمریکا دارد به این کشور ها میرود پس این روابط نباید باشد. اما فقط برای تودهنی که با ندادن ویزا به نانسی پلوسی میزنند که مانند مگس هرزه دست پاچه و هیچان زده از فکر احمقانه مغز دیوانه خود براه افتاده تا دیگر کوچکترین آبروئی برای آمریکا باقی نگذارد از آخوندها ممنون میشدم

No comments: