Wednesday, July 25, 2007

نامه سرگشوده به حضرت رئیس جمهور آمریکا پرزیدنت بوش OPEN LETTER TO PRESIDENT BUSH

نامه سرگشوده به حضرت رئیس جمهور آمریکا پرزیدنت بوش
عالیجناب من یک ایرانی هستم و این نامه را توسط سایت آنتی ملا برای شما می فرستم. امیدوارم به آن توجه فرمائید.
28 سال پیش وقتی حکومت خود کامه جمهوری اسلامی، که بعلت جهل و طبیعت قهقرائی خود توجهی به هیچ یک از اصول دیپلماسی جهان نداشت، کارکنان سفارت آمریکا را به گروگان گرفت، حتی یک بچه 15 ساله در ایران میدانست که اگر بلافاصله آمریکا جلوی خروج نفت ایران را بگیرد و کشتی های جنگی خود را به سوی ایران بفرستد، آیت الله خمینی حساب کار خویش را خواهد کرد، وگرنه با همان بی اعتنائی که دیدیم، با خونسردی میگوید آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. و همه ما ایرانیان با تعجب دیدیم که آمریکا هیچ غلطی نکرد. لذا نتیجه گرفتیم، که امریکا آن قدرتی که ما فکر میکردیم نیست و یک شیر کاغذی است و آخوندی چون خمینی میتواند آنرا سر انگشت برقصاند.
رژیم خونخوار خمینی که از بدو کار دست بکشتار ایرانیان زد و کارگاه آدمی کشی او هنوز از کار نیفتاده، پس از دو ماه مورد نفرت ایرانیانی قرار گرفته بود که سر از پا نشناخته تحت تأثیر مزدوران خارجی، مانند کمونیست ها دست به اعتصابات زده بودند . مردم به چشم خود دیده بودند که اگر رژیم شاه زندانی سیاسی داشته، همین آخوندها و کمونیست ها بودند که میخواستند این بلا را بسر ایران در آورند، و لذا به شاه حق داده بودند که این جانوران آدم خوار را زندانی کرده باشد. حالا ایران بدست موجود عقب افتاده و نالایقی چون جیمی کارتر در دام این جانوران افتاده بود. و تازه جیمی کارتر برای اینکه عدم لیاقت و کار دانی خود را بیشتر نشان دهد، بجای اینکه دست به یک اقدام تهدید آمیز جدی بزند، کمدی مسخره حمله با هواپیماهای نظامی را درست کرد، که از ابتدا هر بچه ای می فهمید محکوم به شکست است و ابدآ بیادش نیامد که شوروی هم ناظر بی طرفی نیست و میتواند این اقدام احمقانه را در هم بشکند. همانطور که دیدیم در هم شکست. و ار اینکه شوروی با اشعه لیزر این هواپیماها را در کویر مورد حمله قرار داد، قبل از اینکه به محل تعیین شده برسند، من شخصأ تصور میکنم، شوروی در ستاد کارتر مأمورین مخفی داشته است که توانسته اند خبر این جریان را بدهند و شوروی منتظر ورود این هواپیماها بود و میدانست که بهترین نقطه حمله به آنان در کجاست.
حضرت پرزیدنت آنچه کارتر با ایران کرد، در تاریخ دنیا بنام سر آغاز حوادثی شوم که به این زودی پایان نخواهد پذیرفت و دنیا را به آشوب خواهد کشید ثبت میشود. و امیدوارم روزی این تلخی میوه ای شیرین داشته باشد و آن بر چیده شدن بساط اسلام از دنیا باشد. زیرا امروز بر مردم دنیا مخفی نیست که این دین جز شرو کشتار و غارت چیزی به ارمغان ندارد.
ولی آنچه مرا وا داشته به شما نامه بنویسم اینست که، ما مردمی که از کودکی در همسایگی خانه به خانه این آخوندها و این اسلام زده ها زیسته ایم آنان را بخوبی میشناسیم . دیپلماسی غربی در آنان اثری ندارد و چیزی را عوض نخواهد کرد. فرصتی را که کارتر از دست داد با افتادن در دام فریبکارانه این ملایان از دست ندهید.
کارتر میتوانست در اول کار با یک حمله کوتاه اشتباه خود را جبران کند، و با نجات ایران از دست آخوند ها و باز گردانیدن آن به ملیون دنیا را از گرفتاری امروز نجات دهد. کاری که شما امروز قادر نیستید به آن آسانی انجام دهید. زیرا این نهال تازه آن روز امروز درخت قرصی شده و ریشه کن کردن آن مشکل است، اما غیر ممکن نیست. لطفأ کاری نکنید که این درخت چنان غول پیکری بشود که شاخه هایش خود شما و کشورتان را خفه کند، و سایر دنیا را تاریک و از آفتاب محروم. اگر موفق نشوید این درخت را ریشه کن کنید تاریخ دنیا روزی شما را نیز مانند کارتر نا لایق خواهد دانست . بجای بازی های غیر مفید دیپلماسی، از هر طریقی که میدانید اقدام به ریشه کن کردن این درخت بکنید، تا نام شما در تاریخ آمریکا و دنیا نجات دهنده باشد.
به مردم آمریکا نیز پیامی دارم و آن اینست که اگر یک رئیس جمهور نا لایق، تنها بدلایل شخصی خود، چنین آشوبی براه انداخت و نه تنها آمریکا بلکه دنیا را در معرض خطر قرار داد، بی طرف نباشید، این رئیس جمهور را به محاکمه بکشید تا سرمشقی برای سایر رؤسای جمهور شما باشد، و خود را مجاز ندانند هر آشوبی که خواستند براه اندازند. زیرا وقتی مردان نالایق در کارهای مهم قرار میگیرند، اشتباه آنها جبران ناپذیر خواهد بود. با تقدیم احترام بردیا رازانی

No comments: