Wednesday, June 04, 2008

این اظهار نظر یکی از خوانندگان انتی ملا است

این اظهار نظر یکی از خوانندگان انتی ملا است
در یک سایت ایرانی مطلبی دیدیم که حیفم آمد برای شما نفرستم . یادم هست چند سال پیش در رادیو صدای ایران در برنامه بسوی ایران یک مادر ایرانی به آقای قائم مقامی زنگ زد و گفت که پسرش در کنکور دانشگاه مردود شده و برای او که محصل بسیار برجسته ای بوده خیلی دردناک است که به بیند محصلین بسیار عقب افتاده بدلیل اینکه فرزند آخوند یا پاسدار هستند در دانشگاه پذیرفته شده اند و او بیرون مانده بهمین دلیل به والدین خود اعتراض میکند که این بی شعوری و بی مسئولیتی آنها در برابر نسل آینده بوده است که دست به انقلابی چنان احمقانه زدند که سرنوشت فرزندان خود را اینگونه دست خوش حماقت خود کرده اند.

با خواندن این سایت بیادم افتاد که چند سال پیش نیز در یک برنامه رادیوئی در لوس آنجلس وقتی با


آقای فروهر بطور زنده مصاحبه میکردند و شنوندگان میتوانستند روی خط رادیوئی بروند و از آقای

فروهر سئوال کنند گفتگوی زیر بین یک شنونده و فروهر انجام گرفت

شنونده - آقای فروهر یک شخص سیاسی بمردم میگوید چون درک مطالب سیاسی کمی مشگل است و شما ممکن است نتوانید بدرستی راه را از چاه تشخیص بدهید و براه غلط بروید لذا مرا که روشن بینی سیاسی دارم تعقیب کنید تا من شما را به سرمنزل مقصود برسانم. شما که مردم بیچاره را ته چاه پرت کردید دیگر چه حرفی دارید؟

آقای فروهر- من از این خانم بسیار ممنونم چون بسیاری از مردم نیز به من همین اعتراض را کرده اند باید بگویم که من بشهادت سابقه سیاسی خود بسیار در راه دمکراسی مبارزه کرده ام و در زمان شاه بعلت مخالفت با شاه بزندان افتاده ام

شنونده – آقای فروهر چه افتخاری دارد که کسی سی سال مبارزه لجبازانه بکند تا بالاخره موفق بشود یک مملکت را ته چاهی بیاندازد که کسی نتواند آنرا نجات دهد و یک ملت را که در راه ترقی بوده اند بدبخت کند.

بدین ترتیب مردم به خود فروهر نیز این موضوع را گفتند که او در بدبختی مردم مسئولیت داشته.
در این سایت هم نویسنده مینویسد که


امروزه هر دختر و پسر ايرانی خيلی باز می گويد که ما تاوان بی شعوری نسل پيش از خود رامی پردازيم. جوانی که حتی گناه چند بار شرکت در تظاهرات پدر و مادر خود را هم نمی تواند عفو کند آخر کجا و چگونه برای کسانی ارزش و احترام قائل خواهد بود که با پنجاه سال مبارزات درخشان! خود باعث استقرار نظامی ايرانسوز و دزد و جنايتکار شدند که در آن حتی صرف جوان بودن و يک لبخند هم کيفر تازيانه دارد؟!

حقيقت تلخ اين است که بسياری از شهدای ما شهيد راه جهل و شهيد راه نابود ساختن ايران و خانه خراب کردن ما هستند نه شهدای راه آزادی !

در نزد ما ملت همچنان متشرع و هنوز اسير مذهب بعضی برای تبرئه بی لياقت ترين وبدکار ترين سياستمداران دلايلی می آورند که ابدآ ربطی به مقوله سياست ندارد. ما مرتبآ اين استدلال بی ربط را می شنويم که مثلآ «مرحوم بازرگان انسانی با خدا و درستکار بوده است»، آخر اين چه ارتباطی به پرونده سياه سياسی وی دارد که يکی از مسسببان اصلی نابودی ملت ايران است!؟ آيا مگر اين همان منطق (تقدس برتر از تخصص) خود جمهوری اسلامی نيست که به دستاويز آن تمامی مناصب لشکری و کشوری را از تحصيلکردگان و متخصصين گرفته و به مشتی پيشانی داغدار روضه خوان و مداح بيسواد و دزد و جانی سپرده است.آن ويژگيهای مرحوم بازرگان فقط برای پيشنماز بودن در مسجد ياخچی آباد بکار می آمد و ارتباطی به عدم شايستگی سياسی وی نداشت. ايکاش آقای بازرگان بجای نماز شب خواندن و قرآن بر سر نهادن شرابخواره و عياش و قلندر و شب زنده دار بود اما فن سياست می دانست و مسئوليت تاريخی خود را درک می کرد که بقول آن ملای عمامه سوزانده، سيد ضياء الدين طباطبايی «سياستمدار را فقط سياست بايد!».

شخصآ بار ها ديده و شنيده ام که جوانان آواره و پناهجو در کمپ های پناهندگی و بيرون از آن، زشت ترين ناسزا ها را حتی نثار پدران و مادران خود کرده اند که آنان را بدين سيه روزی گرفتار کردند. پس عقيده آنها نسبت به اين پير های معرکه گردان و ميزان علاقه آنها به ياران ديروز و امروز انقلاب ديگر امری روشن است.

اینهم آدرس سایت مربوطه که در صورت تمایل به آن مراجعه کنید. http://www.zadgah.com/

No comments: