Sunday, May 27, 2007

اخطار در باره روز یادبود

ملا از اشک عقاب بترس


قانون در این سرزمین

بوش اجازه اجرای وضعیت فوق العاده را صادر کرد.
ظاهرأ به مدیر وضعیت فوق العاده اختیار داده شد که بدون نظارت کنگره بتوانند دست به عملیات بزنند.


پرزیدنت بوش فرمان مربوط به اعطاء اختیارات به مجریان اجرای وضع فوق العاده را امضاء کرد بدون اینکه در این باره نظر موافق کنگره را جویا شود.

این دستور برای امنیت ملی و محلی در تاریخ نهم می به امضاء رسید و جروم آر. کرسی آنرا در ستون ورلد نیوز دیلی خود اعلام نمود

این مسئله توسط سازمان ایمنی داخلی ابلاغ شد

مجری این سازمان تحت نظر پرزیدنت عمل میکنند .این سازمان جدیدی است که باید برای عملیات امنیتی برنامه ریزی کند جهت همه نیروهای دولتی مثل فدرال و استیت و محلی و قومی و همچنین از بخش های خصوصی تا بتواند تحت نظر رئیس جمهور در صورت پیش آمدن خطر ملی به عملیات ادامه دهند.


وضعیت فاجعه آمیز ملی تقریبأ به وقایعی اطلاق میشود که در نتیجه آن حوادث فوق العاده اتفاق می افتد و منجر به کشتار جمعی میشود. و یا بگونه ای موجب ناراحتی شدید مردم آمریکا میشود چه از نظر فرهنگی و یا محیط زیست و یا اقتصادی و یا عملیات دولتی.

پرزیدنت میتواند این قدرت را به گونه ای بکار برد که همه کارها از جمله عملیات تجارتی و غیره را تا رفع این وضع فوق العاده در اختیار داشته باشد

مدیر مربوطه میگوید شخصی که برای همکاری با پرزیدنت در مورد حفظ امنیت سرزمین و عملیات ضد تروریستی انتخاب شده فعلأ فرانسس فراگوز تانزند است که در ادامه امور امنیتی فعالیت خواهد کرد

بگفته کرسی این مدیر برگزیده هیچ کوششی برای تطابق قدرت وضع شده در قانون با مورد وضعیت فوق العاده که او متصدی آن شده و آنچه او لازم است بکار برد ندارد زیرا در چنان صورتی باید همه چیز فورأ به اطلاع کنگره برسد و در فدرال ریجستر منتشر شود.

یک سرویس پژوهشی مربوط به کنگرس متوجه شد عملکرد وضعیت فوق العاده ملی به گونه ای است که کنگره را بصورت نیروئی متعادل کننده در آورده .( اصلاح میکند، لغو میکند، ساکت و آرام میکند. )
چنین اختیاراتی برای وضعیت اظطراری ممکن است از نظر کنگره عمل نامطلوبی از جانب پرزیدنت محسوب شود.

اما به نظر میرسد دستورالعمل اخیر که وضعیت اظطراری را بی اثر نموده ، بدین وسیله که موقعیت جدیدی برای ادامه خدمات امنیتی و هماهنگ سازی بوجود آورده که عمل خاصی از طرف کنگره احتیاج ندارد
کرسی گفته است این دستورالعمل همچنین هیچ ارتباطی با کنگرس یا زبان خاص آن ندارد. و تنها لازمه اش اینست که پرزیدنت به کنگرس اطلاع دهد که مملکت در حالت اضطراری است .

بجای آن قدرت مدیر مربوطه بگونه ای تنظیم شده که احتیاج به هیچ نوع پذیرش از سوی کنگره و یا بازرسی آن ندارد.

سخنگوی امنیت مملکتی راش ناک برای کرسی لزوم اجرای دستور را تحت نظر تانزند تائید کرد.


کاخ سفید حاضر نیست در مورد این دستورالعمل توضیحی بدهد.

یاد داشت آلن: این فرضیه که یک حالت اضطراری فوق العاده در مملکت توسط قدرت کاخ سفید اداره شود یک مورد بسیار ضروری است ، روی اول سکه اینست که آیا تروریستها قادرند چنان حالت اضطراری را بوجود آورند. و آنهم وقتی که دارند از خط قرمز میگذرند و غیر ممکن است به آنان جوابی مؤثر داد.


بیاد آورید که وینستون چرچیل نیروی دریائی فرانسه را بمباران و آنرا غرق کرد. تا از اینکه بدست آلمانها بیافتد جلوگیری کند. و در آن حادثه هزاروسیصد ملوان فرانسوی جان خود را از دست دادند . فرانسه ویشی یک همدست نیروهای هیتلری بود و لذا دشمن محسوب میشد. مردم فرانسه ویشی را دوست نداشتند. این مسئله بسیار شبیه موقعیت فعلی ایران است، زیرا حداقل 85% جمعیت ایران مخالف آخوندها و احمدی نژاد هستند.

روی دیگر سکه این است که کاخ سفید میتواند آن قدرت را بکار برد تا ایران را همانند نیروی دریائی فرانسه معدوم سازد بدون اینکه ناچار شود تشریفات دست و پا گیر را رعایت کند.


ملاها باخبر باشید ! دیگر با دمکراتها طرف نیستید که همشه حامی دشمنان آمریکا بوده اند و از جهالت دماغ خود را می برند تا بلکه تفی به صورت آمریکا و بوش بیاندازند. بلکه با یک کابوی خشمگین مواجهه اید و باید ضرر مقابله با او را بپذیرید.

بد تر از همه خسارت وارد آوردن به آمریکا است هر چه خسارت عظیم تر جواب مخرب تر . بدون اینکه طرفداران ملاها یا تروریستها بتوانند این ضربه را خنثی یا نرم سازند.

و مردم مردد آمریکای امروز آنقدر از شما متنفر خواهند بود که هر تصمیم پرزیدنت بوش را حمایت خواهند کرد حتی کاربرد اتمی بر سر ایران یا ممالک محور شیطان.

بترس از اشگ عقاب

No comments: