Saturday, January 31, 2009

GOOL ZADANIHAYEH MULLA-HA

SHIREEN EBADI KE SALHA DAST AVIZEH MULLAYAAN JOMHOURI ESLAAMI BOODE AST BARAYEH GOOL ZADANEH GHARB KE AZAADI DAR JOMOURI ESLAMI VOJOUD DARAD, HAAL AZ LOTFEH REGIME AFTAADEH AST VA YA BE RAASTI YA BE DOROUGH BARAYEH KASHFE BISHTAR MOKHAALEFAAN REGIME ZAAHERAN AZIYAT MISHAVAD.

KHATAMI HAMEEN ROL RA DASHT KE GOFTEH SHAVAD KE DEMOCRACY DAR KESHVARE ESLAMEE VOJOUD DARAD.

HAR DO KHOD BAAVAR BA LAGAT AZ MEYDAN BEEROON SHODAND.

HAR DO, HAR CHAND VAANEMOD KARDAND TARAFDAR MARDOOM HASTAND, BE MELAT BADBAKHTE IRAN KHIYANAT KARDAND VA SHANEH KHALEE KARDAND.

EEN ZEER NAZAREH YEK MOFAKER CHAP SHODEH AST.


يکی دو روز است باز سرو کله شيرين عبادی و جنگولک های تبليغاتی رژيم آخوندی براه افتاده است، يکی برايش پتی شن می نويسد گروهی از پس مانده های شورش 57 هم به طرفداری از او نامه فدايت شوم می نويسند و انتظار دارند مردم بروند و «نام و نام خانوادگی کامل خودرا بنويسند تا اين شرور ها راپورت آنرا به وزارت اطلاعات بدهند.
اينها خودشان مخفی کاری می کنند و تهديد می کنند (از نوشتن نام های مستعار و مخفی کاری خود داری کنید( گمان نمی کنند که ممکن است جان مردم به خطر بيافتد و رژيم آنها را شناسائی کند؟؟ ما فقط می گوئيم خودتانيد...

کسانی که در کثافت کاری های سال 57 (به استناد مدارکی که در زير آورده ام) عامل به اصلاح «انقلاب اسلامی» آنهم بر اساس دروغ، خدعه، تزویر، ریا، تنفيح و تروریسم اعم از آدم ربایی، آدم کشی، آتش زدن و انفجار اماکن عمومی، سرقت مسلحانه و اعمال بودند حالا برای شيؤطن عبادی و ظاهرا برعليه رژيم آخوندی دادنامه درست می کنند و انتظار دارند مردم آنها را باور کنند.

کسانی که نامشان در اين زير آمده است در 30 سال گذشته با زمامداران جمهوری اسلامی، از تروريسم بين المللی و به ويژه تروريسم اسلامی پشتيبانی کرده و موجب قتل های زنجيره ای، اعدام، شکنجه، خونريزی های خانوادگی، شورش های منطقه ای، سنگسار و غيره بوده اندو يکبار برعليه اقدامات رژيم در نابودی بهترين مردان و زنان ايران اعتراض نکرده اند حال که شيرين خانم عبادی با طرح قبلی و با هم آهنگی و با پيش بينی های لازم از سوی به اصطلاح سازمان های حقوق بشر موجب کم مهری رژيم قرار گرفته نامه فدايت شوم می نويسند به ليست گروه ها توجه کنيد:

بنياد عبدالرحمان برومند سازمانی ويا بنگاهی که دست ديگر بنياد علوی وبنياد ايمان است و دخترانش جز فراهم کردم بساط «آخوندان» حرفه ديگری ندارد.
سازمان عفو بين الملل – بلژيک (بخوانيد سازمان مخفی و بازوی ديگر انگلستان در ايز گم کردن، تلکه کردن و جيب بری و گول زدن مردم)
فدراسيون ايرانيان اروپا - ايرو پرس- که بهتر بود ارو پــَرَست نام داشت زيرا جز رعايت منافع اروپائيان در چپاول ايران نقش ديگری ندارد
فدراسيون جهانی حقوق بشر، بخوانيد ضد بشر زيرا اگر اين سازمان تشکيلات درستی داشت امروز زندان های ايران پر از زندانی و يک خفه خون گرفته ای مثل شيرين عبادی صاحب جايزه نوبل نشده بود.
ليگ حقوق بشر در ايران- بخوانيد نماينده وزارت اطلاعات رژيم در همکاری با سازمان های حقوق بشر خفه خون گرفته.

نظام جمهوری اسلامی تنها حکومت جهان است که سرانش دهها ایرانی مخالف را در خارج کشور به قتل رسانده اند، در دادگاه های آلمان، اروپا و ديگر کشور ها مثل فرانسه محکوم شده اند ولی سرانش آزادانه بدون اينکه پليس بين الملل (اينترپول) آنها را ببيند در سفر هستند.

جمهوری اسلامی هم چنان از یک سو مخالفان، زنان و جوانان را در داخل کشور سرکوب می کند، با فرستادن ايادی خود با نام های ساختگی و با چرب زبانی مشغول نفوذ به ميان گروه های اوپوزيسيون است تا بتواند خوراک تیم های ترور به خارج از کشور را تغذيه کند و از سوی ديگر از راه همان فرستاده های دروغين در لباس «دانايان» نقشه های خنده دار سرنگونی خودش را از زبان چرب و نرم همين مزدوران به آگاهی بسياری از ميهن پرستان می رساند.
DARYAFT AZ javidiran@payandehiran.org

No comments: