Saturday, October 17, 2009

خبر اختصاصی:

خبر اختصاصی:
بدنبال گزارش خبری اختصاصی که دو روز پیش (دوشنبه بیستم مهرماه) به نقل از یکی از یاران نفوذی خویش در کاخ فرعون زمانه، خلیفه مسلمین "سیدعلی گدا" و وضعیت بد مزاجی او انتشار دادیم؛ نیم ساعت پیش از سوی یکی دیگر از یاران نفوذی خویش در نهاد ریاست جمهوری در کاخ بوزینه کودتاچی، محمود عنتری نژاد در خیابان پاستور آگاه شدیم که شب گذشته بین ساعت 21:00 تا 23:00 نشستی در آنجا تشکیل گردید که درین نشست،
"محمود عنتری نژاد"،
فرمانده کل سپاه اوباشان،
فرمانده گروه ضربت بسیج،
به اضافه جمعی از اعضای "مجلس خبرگان رهبری" بشرح زیر حضور داشتند:
1- علی اکبر هاشمی رفسنجانی (رییس مجلس خبرگان رهبری)
2- احمد جنتی (دبیر مجلس خبرگان)
3- قربانعلی دری نجف آبادی (عضو مجلس خبرگان)
4- تقی مصباح یزدی (عضو مجلس خبرگان)
5- محمدرضا مهدوی کنی (عضو مجلس خبرگان)
6- سید احمد خاتمی (امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان)
7- سیدمحمودهاشمی شاهرودی (رییس سابق قوه قضاییه و عضو مجلس خبرگان)
درین نشست ابتدا گزارش پزشکان معالج "سیدعلی گدا" درباره بهتر شدن وضعیت او و درکنترل بودن این وضعیت قرائت شد و سپس (اهتمالن) بررسی در مورد تعیین جانشین آینده خلیفه مسلمین در صورت به درک واصل شدن "سیدعلی گدا" آغاز گشت.
با شروع این مرحله از نشست، از تمامی افرادی که بعنوان پاسدار و یا خدمتگزاران و غیره در تالار جلسات عمومی کاخ ریاست جمهوری حضور داشتند خواسته شد که سالن را ترک کنند و ادامه گفتگوها پشت درب های بسته ادامه یافت.
به گزارش یار نفوذی ما، این جلسه تا ساعت 23:10 ادامه داشت و پس از آن افراد یاد شده بالا، ساختمان را ترک کردند..
به محض دریافت مطلبی گویاتر از آن نشست، مبادرت به انتشار آن خواهیم نمود. در اینجا لازم است اطلاعیه ای را که دیروز از سوی دفتر شیخ کوسه، "هاشمی رفسنجانی بهرمانی" ریاست مجلس خبرگان رهبری در انتقاد از نقش رسانه های دولتی بر علیه اوصادر شده است را، به نقل از خبرگزاری فارس (بنگاه خبرپراکنی سپاه مزدوران وغارتگران) انتشار دهیم:

No comments: