Monday, October 26, 2009

فساد مالي احمدي نژاد

افشاگري كرباسچي درباره فساد مالي احمدي نژاد در گفت وگو با سلام سلام :دبير كل كارگزاران از محصولي، علي‌آبادي وسعيدلو به عنوان سه تن از اعضاي هيئت دولت احمدي‌نژاد ياد كرد كه ثروت آنها بيش از تمامي وزرا و روساي جمهوردولت‌هاي گذشته است.


غلامحسين كرباسچي در گفت وگو با سلام با اشاره به مفقود شدن 300 ميليارد تومان از بودجه شهرداري در دوره خدمت احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: هيچ سندي مبني بر چگونگي هزينه كرد اين مبلغ هنگفت وجود ندارد اما شوراي شهر ومجلس هم خط با شهرداري تهران اجازه ندادند كه تحقيق و تفحص براي پيدا كردن اين مبلغ انجام شود. اين در حالي است كه تحقيق و تفحص مذكور در كميسيون‌هاي مجلس هفتم به تصويب رسيده بود اما آقاي حداد عادل كه دوست آقاي احمدي‌نژاد هستند مانع از انجام آن شدند.


وي درادامه از احمدي‌نژاد به عنوان فردي ياد كرد كه دنبال گرفتن دزد است. كرباسچي در همين راستا ادامه داد: ما هم اگر بخواهيم دزد بگيريم بايد راجع به حضور پسر آقاي احمدي‌نژاد در شستا و معاملات اقتصادي‌شان در كيش اشاره كنيم. علاوه بر موضوع مفقود شدن 300 ميليارد تومان در شهرداري تهران، آقاي احمدي‌نژاد بايد توضيح بدهد كه چرا مبلغ 160 ميليون تومان از بودجه شهرداري را در شب پيروزي‌شان در انتخابات رياست جمهوري، هزينه كرده و به مردم شيريني دادند. پس از افشاي اين مسئله، آقاي سعيدلو به سرعت آمدند و اين پول را به شهرداري بازگرداندند.


رئيس ستاد انتخاباتي مهدي كروبي از محصولي، علي‌آبادي وسعيدلو به عنوان سه تن از اعضاي هيئت دولت احمدي‌نژاد ياد كرد كه ثروت آنها بيش از تمامي وزرا و روساي جمهوردولت‌هاي گذشته است.


وي در واكنش به اينكه احمدي‌نژاد گفته بود محصولي ثروتش را پس از پايان فرماندهي سپاه بدست آورده است، اظهار داشت:‌ آقاي محصولي در زماني كه فرماندار و استاندار اردبيل بودند با حضور در سوآپ نفتي چنين ثروت هنگفتي را به جيب زدند و نه با كار كردن در بازار.ايشان آن زمان كه هشت هزار متر در جماران را كه در اختيار سپاه بود، به قيمتي متري 15 هزار تومان خريداري كرده و با قيمت متري 200 هزار تومان فروختند، ثروتمند شدند. عرق جبيني ريخته نشده كه آقاي احمدي‌نژاد از آن دفاع مي‌كنند.


دبير كل حزب كارگزاران مدعي شد كه احمدي‌نژاد به زور پرونده سوآپ نفتي محصولي در وزارت اطلاعات را بيرون كشيده است تا كسي نتواند به آن استناد كند.


كرباسچي همچنين به پرونده عوامل نيروي انتظامي در ضرب و جرح نيروهاي شهرداري تهران در دوران خدمت خود اشاره كرد و افزود: درآن زمان دادگاه نظامي برگزار شد و سردار نقدي به خاطر برخورد ناشايست با ماموران شهرداري محكوم شد. همان كساني كه در آن زمان در آن پرونده دست داشتند امروز در حلقه ياران آقاي احمدي‌نژاد ديده مي‌شوند.

No comments: