Wednesday, July 08, 2009

۱۸ تیر ماه

بامید پیروزی بر اهریمنان، چند ساعت بیشتر به راه پیمائی نمونده و ماها از راه دور یقین به دلاوری همه ایرانیان در این راه پیمائی رو داریم و با آرزوی سلامت هموطنان چشم براه دستاوردهای شما هستیم. خیر پیش

18 تیر متعلق به همه ملت آزادیخواه ایران است




جولای 8, 2009 by sarbazemihan

فردا 18 تیر است ، 18 تیر به طور خاص متعلق به کمونیستها نیست ، متعلق به طرفداران پادشاهی نیست ، متعلق به مجاهدین نیست ، متعلق به اصلاح طلبان درون حاکمیت نیست ، 18 تیر متعلق به همه ملت آزادیخواه ایران است .
18 تیر متعلق به خراسانی و آذری و مازنی ، گیلکی و کرد و لر و بختیاری ، عرب و بوشهری و بلوچ و همه آحاد ملت ایران است .
18 تیر متعلق به شیعه و سنی و زرتشتی ، یهودی و مسیحی و بهایی ، درویش و اهل حق و بی دین و هر فرقه ای که در ایران است می باشد ..
18 تیر جنبشی ملی ست و زبان و نژاد و دین نمی شناسد .
این روزها پس از انتخابات 22 خرداد در خیابانهای تهران شعاری را دیدیم که بغض فرو خورده ده سال قبل آن در 18 تیر 78 بود ، مرگ بر دیکتاتور ، هر چند با فشار سران اصلاحات به نحوی این شعار کم شد ، اما این شعار اگر فریاد هم زده نشود ، از قیافه ملت ایران پیداست که با هر ذره از بدن خود میخواهند که دیکتاتوری از ایران رخت بربندد . هیچکس نمی تواند حرکت آزادیخواهانه ملت ایران را مصادره کند نه مسعود رجوی ، نه رضا پهلوی ، نه منصور حکمت و نه میرحسین موسوی .
18 تیر ، نماد حرکت آزادیخواهانه ایرانیان است و حتی میرحسین موسوی با محبوبیتی که دارد نمی تواند ملت ایران را بار دیگر زیر پرچم ولایت فقیه ببرد و میرحسین میتواند محبوبیت خود را بسیار بیشتر کند ، هنگامی که به جنبش مردمی بپیوندد ، این جنبش جنبشی ضد ولایت فقیه است . سال 78 خاتمی بر سر کار بود و میرحسینی نبود ، مردم بر علیه ولایت فقیه بلند شدند ..
اما در 18 تیر امسال ما یک عزای بزرگ هم داریم و آن هم عزای مرگ انسانیت است .. بله متاسفانه اخباری که از وضعیت سعید حجاریان می رسد چه او زنده باشد و چه شهید شده باشد ، مرگش ، مرگ انسانیت هم هست . بسیار کسان در این حکومت شکنجه شده اند ، اما آنها که سعید حجاریان را شکنجه کرده اند و آنها که دستور شکنجه داده اند ، دیگر نمی توان با آنها بصورت انسان برخورد کرد که آنان حیوانی بیش نیستند ، قلم از نوشتن بلایی که سر ایشان آورده اند عاجز است زیرا وضعیت جسمانی ایشان آن طور نیست که بخواهند وی را شکنجه کنند
..

No comments: